Sunday, March 18, 2012

HAKIKAT AIR MATA

Tika kita sangka
Kita kuat, kita tabah
Tatkala itu
Air mata menitis
Mengalir dan terus membasahi pipi
Bagai tiada noktah
Walau setelah seketika,
kita mampu menerima kenyataan

Namun
Sesudah nanti,
saat air mata itu berhenti
Hilanglah pergi segala duka
Berganti dgn kekuatan
dan ketabahan
Yang lebih bermakna
Bisa mendirikan mahligai ketenangan
Pada jiwa kian kental

P/S Ratu KIKA: Hak Cipta Terpelihara....mohon untuk meletakkan link blog ini iaitu http://ceriterakika.blogspot.com untuk sebarang cetakan atau salinan.... =D

Friday, March 16, 2012

Cuba, Try, Test ini GA... =)

 

Look at the banner above....interesting right??hihi...mari cuba2, try, test...haha...org jarang join GA/contest, gini la jadinya...huhu

1st kena follow 2 blog! DONE!! hampir smua blog yg ada link kt entry tu sy dh follow....hehe
2nd PAGE LIKED!! dgn gumbiranya....hihi
3rd Entry kira settled la ni...banner pun dah ada.... =D
4th TAG 3 org....here you are: Diary Dila, Sweet Sour n Nur Izzati...

dah layak dah masuk GA ni...



jap...mcm ada satu lg syarat...
5th Follow blog-blog dan fanpage sponsor....
kira dah la ni...mcm KIKA ckp td, KIKA dah follow hampir semua dah...


Hope dapat la antara satu tu ya...amiinn...


Dan......kpd semua yg baca, sila klik banner di atas ok...


roger and out... =D


-K.I.K.A.-