Monday, November 21, 2011

1st day sem2

hari yg pelik gak la...

pg2 tutor fizik...apa nak buat??kuliah pun belum...dgn nota kuliah n buku tutor xda lg...so,15minit je kelas...

pastu english...blh tahan la...kena buat mini tesis utk sem2 ni...dpt la bncg sejam...

pastu rehat sejam + kuliah fizik yg cancel = 2jam rehat...

pastu belajar kimia sejam...ENTHALPY...best2...

rehat lg sejam...sleep hour...kehkehkeh


pastu practical computer science...blur2 sket...tp ok la kot...haha...kt bwh ni la hasilnya....

ni seni design paling simple...tp nk buat ni kna hati2...cm buat folio pun ada jgk...smpai kna buat 5 layer....



gambar 1st gmbr asal...2nd ada SKET perubahan...tapi.....xjd sebenarnya ni...sepatutnya ada animation....


ni guna software GIMP....huuu...kna buat balik ni....xmenepati kriteria...hehehe

~.~

Sunday, November 20, 2011

Am I??

Assalamualaikum.....
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......rasa banyak sangat benda nak cerita....sambil taip ni, lidah terbelit nk membebel...hihihihi
dah jarang sgt post entry baru...sbbny: bila ada idea, xsmpt online... ble dah online, semput pulak nak cari idea..

sekarang, mcm nk luahkan perasaan...
xtau la knapa bile dh habis sem1 kt matrik ni, rasa mcm serba xkena...moody, tension, stress sume ada...padahal bkn nye ada apa2 pun....nk cter kt org mcm xjmpe plak siapa2 yg sesuai utk berkongsi...
urm....esok dah mula sem2...tp seriously rasa berat sgt.....mcm2 brmain kat fikiran...apa akan jd esok ek?
Allah....nape la dlm byk2 perkara, ni pulak yg KIKA fikir...urm...myb sbb ni btl2 1st time utk start kuliah bg sem2...sem1 KIKA lambat 2mgu sbb KIKA 2nd intake.......tp byk kali jgk ty kt kwn: "apa yg patut kita rasa nak mula kuliah esok ni?" hihihi....biasanye rasa mcm kejap je cuti so, mls nk g kuliah...tp sepatutnya kita kena fikir positif kan? semester baru, semangat pun mesti baru....

therefore, i've to make up my mind............................................
think positive and get the best for everything...
get ready for new challenge........

AM I READY?

Yes I am!!!!!!!!!!! XD
start with Bismillahirahmanirrahim...........insyaAllah all the best!!!!